torstai 31. tammikuuta 2013

Sinä


Tässä minä, poikani kuvaamana viime syksynä, eräänä pääkipuisena päivänä.


Mutta tänään ei pitänyt puhua minusta, vaan sinusta.

Joitakin blogini lukijoista tunnenkin, mutta suurin osa on minulle niin sanotussa oikeassa elämässä tuntemattomia. Ilahtuisin kovin, jos viitsisit jättää kommenttilaatikkoon jokusen sanan siitä, kuka oikein olet - ja ehkä myös siitä, kuinka olet blogini löytänyt. Mikäli sinulla on oma blogi, mainosta toki myös sitä :)!

Olisi niin kovin mukavaa tietää, minkälaiset tyypit Sivusilmäilyä oikein lukevat!
Kiitos kaunis jo etukäteen!

11 kommenttia:

  1. Painonhallinta on kansalaisvelvollisuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sovitaanko niin, että minä hallitsen oman painoni, hallitse sinä omasi. Näin täytämme molemmat kanasalaisvelvollisuutemme.

      Poista
  2. On se hyvä taas nimettömänä heitellä typeriä kommentteja... No,huvinsa kullakin :D Mutta siis, sinähän olet ollut minun opettajani, ja blogiisi tutustuin FB:n kautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa, kun yhteys joihinkin entisiin oppilaisiin on säilynyt vuosien jälkeenkin :).

      Poista
  3. Heissan! Olen blogien lukija. Seurailen useita blogeja ja joihinkin olen kirjautunut lukijaksi ja joihinkin en. Olen löytänyt tämän blogisi joko klikkaamalla jonkun toisen lukemia blogeja tai sitten Blogilistalta, kun olen katsonut uusia kirjoituksia ja olet juuri silloin sattunut päivittämään jotain. En enää muista kumpaa kautta tulin, mutta nuo ovat ne yleisimmät tavat minulle löytää uusia kiinnostavia tuttavuuksia =) .

    VastaaPoista
  4. Ennen en lukenut blogeja, mutta nyt kun olen perustanut oman blogin käyn täällä aina, vaikka eri aihepiireistä kirjoitammekin. Olet ollut minulle suurena apuna ja esikuvana blogimaailmassa. Kiitokset. (opiskeluajoilta tunnetaan, varovaisesti veikkaisn että ei olla nähty 12 vuoteen)Terveisin Johanna Kangaskorjaamolta www.kangaskorjaamolla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, tuo esikuva kuulostaa julmetun juhlalliselta :D. Suositut bloggaajat pitävät blogitapaamisia, joten eiköhän meidänkin olisi aika tavata piiiiiiiitkästä aikaa. Kaason hommissako sitä ollaan viimeksi nähty. Huh.

      Poista
  5. Perässä tullaan mutta tullaan kuitenkin:) 3:n lapsen äiti lukee blogit kuin blogit jahka aikaa riittää. Netistä hain blogeja joita voisi illanratoiksi lukea niin sinun blogi oli yksi muiden muassa kiinnostava:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että luet, vaikka pesueen kanssa aika varmasti onkin kortilla :).

      Poista
  6. Olen 56.v työkyvyttömyyseläkkeellä ,avioliitossa, 2 aikuisen pojan äiti, ja yhden pikkuisen Oskarin mummo, olen 12 v takaisin muuttanut suomeen ja tykkään lukea kuinka ihan oikeat ihmiset elää täällä Suomessa ja minkälainen on mun elämäni täällä. Sun blogisi löysin haasteen kautta ja ihailin sitä kun sinulla on niin kauniita kuvia ja ihania tekstejä , haluan myös oppia enemmän kirjoittamaan suomeks ja avautua suomeen kielen kautta ... kiva kun joskus tulisit mun blogiini kyläilemään ja antaisitko palautetta.

    VastaaPoista

Kerrothan mielipiteesi päivän aiheesta. Kiitos!